Kaupan ehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 21.04.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kangas & asuste Mikko Heino, Y-tunnus 1128088-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Yrityksen tiedot, sekä nouto-osoite:

Kangas & asuste Mikko Heino (1128088-8)
Vesajärventie 244
39200, Kyröskoski

Puh: 0400 734 663
tm.heino [a] gmail.com

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.vuodevaate.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

tilaamasi tuotteet ja hinnat
kuljetuksen hinnan
laskun loppusumman

Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä maksutavoilla. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n tarjoaman palvelun välityksellä.

Checkout Finland Oy:n maksuehdot:
https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

Klarna Checkout
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Maksupalvelutarjoaja

Klarna Checkout / Klarna Payments

Tutustu ehtoihin täältä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/

Checkout Finland

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

————-

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita lähes jokaisena arkipäivänä. Toimitusaika vaihtelee eri tuotteilla, ilmoitamme siitä tarvittaessa tilauksen yhteydessä. Mikäli toimitusaika on tavallista pidempi ilmoitamme siitä heti tilauksen saatuamme.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset Matkahuollon tai Postin kuljetuksilla, tilausta voi seurata lähetystunnuksella, mikäli sellainen toimitetaan tilauksen jälkeen. Tunnus tulee sähköpostiin kun tilaus on lähetetty.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuksesta tulee ilmoittaa kirjallisesti osoitteeseen: tm.heino [a] gmail.com ja palautuksesta tulee sopia etukäteen kanssamme puhelimitse.

Palautuksen aiheutuneet kulut maksaa asiakas – esim. Matkahuollon tai Postin voimassa olevan hinnaston mukaan. Erikoismittaisia tai mittatilaustyönä tehtyjä tilauksia ei voi palauttaa. Vuodevaatteet ovat hygieniatuotteita ja ne tulee palauttaa avaamattomissa, alkuperäisissä pakkauksissa.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tm.heino [a] gmail.com tai puhelimitse 0400 734 663.

Mikäli tuote on II-laatua, se ilmoitetaan erikseen tuotekortilla.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä heti joko soittamalla tai sähköpostilla asiakaspalveluun. Jos paketti on vioittunut, tulee siitä tehdä tarvittavat merkinnät vastaanotettaessa luovuttajan järjestelmään.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kangas & asuste Mikko Heino käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kangas & asuste Mikko Heino sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).

Tutustu myös